Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Κώστας Ιατρόπουλος: Συνέντευξη στο Γιώργο Κολοκυθά.

Ο
Κώστας
Ιατρόπουλος
είναι ένας από τους
σημαντικότερους
αθλητές στίβου
του 2ου Γυμνασίου Αιγίου.



Ακολουθεί η συνέντευξή του.


1. Πες λίγα πράγματα για την οικογένεια σου.
<<Η οικογένεια μου είναι πολύτεκνη. Έχω τρία αδέρφια, τον Σπύρο που είναι δύο χρόνια μεγαλύτερος, την Άννα που είναι δύο χρόνια μικρότερη, η οποία φοιτά στο 2ο Γυμνάσιο Αιγίου και τον Πολυχρόνη που είναι πέντε χρόνια μικρότερος από μένα>>.

2. Πως προέκυψε ο στίβος στην ζωή σου;
<<Το μικρόβιο του στίβου μου το κόλλησε ο πατέρας μου που ήταν 3ος πανελληνιονίκης και μέλος της εθνικής ομάδας και έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ και εγώ με το άθλημα>>.

3. Σε πόσους και σε ποιους αγώνες έχεις συμμετάσχει;
<<Το πλήθος των αγώνων που έχω συμμετάσχει, είναι δύσκολο να το προσδιορίσω. Το επίπεδο τους πάντως είναι περιφερειακό και πανελλήνιο>>.

4. Πότε ήρθες πρώτη φορά σε επαφή με το αγώνισμα;
<<Από μικρός (1η Δημοτικού) συνήθιζα να τρέχω στην παραλία της Αλυκής με τον πατέρα μου, αγωνιστικά όμως ήρθα πρώτη φορά σε επαφή με τον στίβο σε ένα λαϊκό αγώνα δρόμου στα Σελιανίτικα. Τότε το πήρα πιο ''ζεστά''>>.

5. Μήπως σκέφτεσαι να ασχοληθείς με το στίβο επαγγελματικά;
<<Η σκέψη να ακολουθήσω αυτό το άθλημα επαγγελματικά, μου περνάει πολλές φορές από το μυαλό. Είναι πολλή έντονη η επιθυμία μου να μπω κι εγώ στην εθνική ομάδα και να αγωνιστώ σε διεθνές επίπεδο>>.

6. Έχεις λάβει διακρίσεις όσο ασχολείσε με τον στίβο;
<<Μέχρι στιγμής οι σημαντικότερες διακρίσεις που έχω λάβει είναι η 5η θέση στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στα 600 μέτρα και η 7η στο πανελλήνιο πρωτάθλημα  ανωμάλου δρόμου στα 3000 μέτρα στην κατηγόρια παμπαίδων 'Α, με τα παιδια γεννημένα το 1997-98>>.

7.Πως αισθάνθηκε η οικογένεια σου για τις διακρίσεις σου;
<<Η οικογένεια μου είναι πολλή περήφανη για τις διακρίσεις μου και με στήριζε σε κάθε μου προσπάθεια και τους ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό>>.

Συνέντευξη στο Γιώργο Κολοκυθά, μαθητή του 2ου Γυμνασίου Αιγίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου