Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Σαν ανάμνηση... Σάσα Γκοτσοπούλου.













Κάθε στιγμή που περνά
το μυαλό μου είναι σε σένα
κάρδια μου είσαι εδώ
κι εμείς είμαστε ένα.
Θέλω τόσο πολύ να σε έχω κοντά μου
να σε πέρνω αγκαλιά, να ζεις στα όνειρα μου
να πηγαίνουμε βόλτες στα πιο ήσυχα μέρη
και η αγάπη μας να μοιάζει πάντα καλοκαίρι
Να ταξιδεύω μαζί σου, να ακροβατώ κοντά σου
όλα τα άστρα του ουρανού να φωτίζουν την μεριά σου
Να σου γραφώ τραγούδια βγαλμένα από την ψυχή μου
και τι δεν θα δινα να ήσουν εδώ μαζί μου…
Κάθε σκέψη μου γυρίζει πάλι σε σένα
τα μάτια μου βουρκώνουν κι όλα μοιάζουν χαμένα…

Πως μου ζητάς να μην σε ξαναδώ?
να φύγω μακριά σου δυστυχώς δεν μπορώ
να σε θυμάμαι τα βράδια και να μαι μακριά σου
να μην σε έχω διπλά μου όμως να ζω στα όνειρα σου.
Μην μου το ξαναπείς γιατί δεν αντέχω
όσο μακριά μου φεύγεις τόσο πίσω σου τρέχω
σε κυνηγώ γιατί είσαι το όνειρο μου
είσαι ότι αγαπώ, είσαι κάτι δικό μου…
Κι έτσι πάλι το πρωί
μόλις ξυπνήσω
ζητώ σαν χάρη στο Θεό
για να σε φέρει πίσω
να μην σε χάσω ξανά
γιατί δεν θα σε αφήσω
αν φύγεις θα χαθώ
και σαν παιδί θα δακρύσω.
Μες στο δρόμο περπατώ
και δεν ξέρω που πάω
γυρνώ στα μέρη που σε γνώρισα
και σε αναζητάω
σε ψάχνω ακόμα και στα πιο ασήμαντα πράγματα
παιδί είμαι και γω και πιστεύω σε θαύματα.
Όμως τώρα? Τι άλλο να ζητήσω?
αυτός που σε έφερε σε μένα, αυτός σε πήρε πίσω
γιατί είσαι άγγελος
και οι άνθρωποι δεν σε μαρτυράνε
αντίθετος  τους αγγέλους
πάνω στη γη τους κρατάνε…

Πως μου ζητάς να μην σε ξαναδώ?
να φύγω μακριά σου δυστυχώς δεν μπορώ
να σε θυμάμαι τα βράδια και να μαι μακριά σου
να μην σε έχω δίπλα μου όμως να ζω στα όνειρα σου.
Μην μου το ξαναπείς γιατί δεν αντέχω
όσο μακριά μου φεύγεις τόσο πίσω σου τρέχω
σε κυνηγώ γιατί είσαι το όνειρο μου
είσαι ότι αγαπώ, είσαι κάτι δικό μου…

Έτσι και γω στις αναμνήσεις θα μείνω
σε κρατώ, σε αγαπώ  και δεν σε αφήνω
ίσως έφταιξα και γω που πλέον δεν μιλάμε
όμως να ξέρεις είμαι εδώ και κοντά σου δεν φοβάμαι…


Σάσα Γκοτσοπούλου, μαθήτρια 2ου Γυμνασίου Αιγίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου