Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Και τι δεν θα 'δινα για να μπορώ να... Νάσια Μπουσμάδη
















Και τι δεν θα 'δινα για
     να μπορώ να
     ονειρεύομαι...
χωρίς όρια, χωρίς πρέπει...
απλά να ονειρεύομαι...
να κοιτάζω το φεγγάρι
και να ελπίζω πως κάπου
υπάρχει μια σκάλα που
θα μας ανεβάσει όλους
      εκεί ψηλά.
Να κοιτάζω τη θάλασσα
και να μην σκέφτομαι τίποτα
να απολαμβάνω μόνο το
απέραντο γαλάζιο της.
Να σηκώνω τα χέρια
     στον ουρανό
και να αγγίζω τα αστέρια
να περπατάω στη βροχή
να μυρίζω το βρεγμένο χώμα
και να ακούω μόνο τον άνεμο
να μου ψιθυρίζει όσα η ψυχή
μου θέλει να μου πει.
Να βλέπω τα πουλιά που πετούν
και να γίνομαι κ' εγώ ένα απ' αυτά.
Να παρατηρώ τα σύννεφα
και σαν μικρό παιδί να νιώθω...
πως περπατάω πάνω τους.
Να προχωράω στο δρόμο
και δίπλα μου να βλέπω
τους αγγέλους μου...
όχι δυστυχισμένους και ξεχασμένους
      ανθρώπους.
Να κλείνω τα μάτια μου
και να δακρύζω
όχι επειδή φοβάμαι, μα επειδή δε
χωρούν την ομορφιά του κόσμου...
Να παίρνω μια κιθάρα
και με τη μελωδία της
να πλάθω εικόνες και να
ξεδιπλώνω τα συναισθήματά μου.
Να κοιτάζω τους ανθρώπους
      στα μάτια
και να βλέπω τις αλήθειες
που κρύβουν μέσα τους.
Με κούρασε η ψευτιά σας
τα δήθεν "πρέπει" σας.
Με πονάει το ψεύτικο χαμόγελό σας
το ψεύτικο κλάμα σας
οι ψεύτικες αγκαλιές σας
τα ψεύτικα φιλιά σας.
Εγώ ονειρευόμουν πάντα
έναν κόσμο ...όμορφο
γεμάτο αλήθειες!
γεμάτο αγάπη!
γεμάτο ελευθερίες!
Εσείς μπορεί να θάψατε τα
όνειρά σας, να ξεχάσατε.
Εγώ όμως ΟΧΙ.
Γι' αυτό και θα συνεχίσω να
ονειρεύομαι, ότι και αν μου
λέτε εσείς...!!!


Νάσια Μπουσμάδη, μαθήτρια 2ου Γυμνασίου Αιγίου.

2 σχόλια:

  1. Αν και σε έχω χαρακτηρίσει πολλές φορές σαν ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ [...αυτό το κείμενο σου το είχα από την Παρασκευή το μεσημέρι ...και δυστυχώς για μένα αλλά και για τους υπόλοιπους] ...έχασα 2 1/2 μέρες χωρίς να το διαβάσω και να το αναρτήσω.


    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.

    Για άλλη μια φορά τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. ναι αυτούς τους νέους χρειαζόμαστε, θα σας ανακαλύψω σε κάθε γωνιά, θέλω να ονειρεύεστε, να ονειρευόμαστε να πολεμήσουμε το κυνισμό, την αδιαφορία και να δώσουμε χρώμα στη μέρα μας!!! χρειαζόμαστε αυτές τις σπίθες !!!

    Dionysis Messaris

    [Επειδή ο Αγαπητός Διονύσης μας έκανε αυτό το σχόλιο στο FB ...παίρνω το θάρρος να το αντιγράψω εγώ εδώ ...εκ μέρους του].

    ΑπάντησηΔιαγραφή